Jestem tutaj

wtorek, 17 września 2013

Mój zabijacz czasu:)

Przepraszam kochani że znów się tak ociągam z postami. Postaram się wszystko nadrobić :) Mam już w trakcie tworzenia jeden:) Na dniach się możecie spodziewać postu o moich najnowszych zakupach :D Nie jest tego dużo, ale właśnie wole robić na bieżąco niż raz  na miesiąc takie duże bo później się okazuje że czegoś zapomniałam Wam pokazać.
Od niedzieli znalazłam swój taki zabijacz czasu i on działa nawet za dobrze. Czasami mam tak że mam duży natłok myśli, kiedyś ale to z liceum pisałam wierszyki xD Jak liceum to wiadomo były o miłości, rozstaniach itp. Obecnie próbowałam je znaleźć ale gdzieś zaginęły, ale będę szukać:) Może nawet jakiś opublikuje jak będziecie chcieli:) Obecnie jestem na etapie czytania ebook'ów, moim ulubionym ebook'iem jest Richelle Mead saga Akademia Wampirów, to jest o wampirach:p No i jakoś ostatnio przyśniło mi się że jestem wampirem xD Ja wiem to totalnie głupie, ale czasami mam takie sny, no i po prostu spisałam ten sen ten fragment który pamiętałam i tak od paru dni dopisuje do tego snu historię co mogło by być dalej :P To nie jest żadna książka bo na bank ktoś mógłby mnie posądzić o plagiat, na pewno w tej historii są elementu z innych książek, ale uwierzcie mi to fajna rozrywka i zabijacz czasu :P 
Polecam fajna zabawa a przy tym wykorzystujemy wyobraźnie:)
Ja wracam do pisania :)

A taką o to tęczę miałam pare dni temu u siebie. Pojawiła się znikąd,
była na prawdę śliczna chociaż wiem że zdjęcie tego nie oddaje
W komentarzach możecie pisać czy chce jak znajdę zobaczyć jeden z moim wierszyków:D
Miłego wieczoru życzę wszystkim:) a przede wszystkim zmarzluchom :)
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia