Jestem tutaj

poniedziałek, 9 września 2013

Food diary of the week :)

To taki Food diary z tygodnia:)
czasami moje potrawy się powtarzały ;)

Ale przy każdym posiłku towarzyszyła na zielona herbata lub po posiłku, była też kawa :)
Czasem zdarzały się też produkty nie zdrowe

lion white :)

kawa z maca :p

Bardzo je lubię:)

A to mniejsza wersja:)

O to moja kompozycja bezmięsnego obiadu:)

Sałatka szefowej do tego talarki oraz kulki z ziemniaków oraz kapka sosu czosnkowego
Robią analizę znalazłam różne rodzaje sałaty, kawałek pomidora i sera fety


Jak Wam się podoba taki post o food diary? Może nie koniecznie z tygodnia ale z jednego dnia
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia