Jestem tutaj

poniedziałek, 9 września 2013

Kolejny szalony pomysł :)

Dzisiaj mam takie luźniejszy dzień więc możecie się pewnie spodziewać paru postów :D
Wpadłam dzisiaj na kolejny szalony pomysł a mianowicie postanowiłam wreszcie zrobić trzecie podejście do żeli uv :)
Z dwa lata temu dostałam w prezencie cały zestaw czyli żele, lampa, pędzelek, tipsy, klej, brokat.
Wtedy dwa razy się bawiłam ale kompletnie mi nie wychodziło i porzucić i dzisiaj mnie znów naszło:)
Mam własne maturalne długie paznokcie, nigdy nie miałam robionych tipsów ani żeli 
Efekt nie wyszedł porażający ale jak na trzecie podejście nie wyszła aż taka masakra :)
Efekt sami możecie ocenić :)
lakier na paznokciach jest to Sephora 86 'don't look back'


Miłego poniedziałkowego popołudnia życzę:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia