Jestem tutaj

sobota, 14 kwietnia 2018

Moje pierwsze zamówienie z TARTE COSMETICS || FIRST ORDER WITH TARTE COSMETICS




Nadszedł czas aby pokazała Wam co przyszło do mnie z marki tarte cosmetics. Wokół marki tart już krążyłam jakiś czas - tak to za sprawą słynnego już korektora Shape Tape contour concealer oraz palety tartelette in bloom clay palette . Ale gdy wypuścili podkład Shape Tape wiedziałam że chce go mieć. Niestety jeśli chodzi o kolor to tutaj nawet filmy i swatch mi nie pomogły w wyborze.



Każda która zamawiała ze strony tarte cosmetics wiem a reszta się dowie - do każdego zamówienia mamy możliwość wzięcia próbki (jej koszt to 4zł) i między innymi można było wziąć próbkę podkładu Shape Tape ale o tym za chwilę.


Travel size Rainforest of the Sea 4-in-1 setting mist 



Ostatnio staram się jak najbardziej nawilżać swoją skórę

Mamy tu spray z tej serii Sea który nadaje się jako doskonałe nawilżenie skóry i może stanowić bazę pod makijaż. W składzie znajdziemy algi morskie i ekstrakty z kwiatów. Spray oprócz nawilżenia ma zmniejszać widoczność porów oraz zmniejszać zaczerwienienia.
Od siebie mogę powiedzieć że przyjemnie pachnie.


clay clique Amazonian clay set


W skład zestawu wchodzi z serii Amazonian clay gifted smart mascara, bronzer w odcieniu park ave princess 




I na koniec  12-hour blush w odcieniu harmony.




Maskara jeszcze czeka testy więc nawet jej nie otwiera aby mnie nie kusiłam. Za to róż i bronzer już miał swój debiut na twarzy.
Opakowanie może się Wam wydawać lekko hmm podchodzące pod tandetne ale przez to opakowanie wydaje się ciekawsze.

No i to co najlepsze próbkę którą dobrałam oczywiście Shape Tape matte foundation. Jak widzicie są tu 5 próbek różnych odcieni.



8 komentarzy:

  1. Cieszę się że coraz bardziej wciąga cie nagrywanie filmów jak się malujesz. Dzięki za polecenie podkładów. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie i w jakiej cenie kupiłaś ten 'pędzel różowy' który na ostatnim filmiku uzylas do nałożenia różu? jest boski. :) zastanawiam się w jaki sposób odbierasz podkład? Bardzo ładny makijaż. :) Ps. Pomysł z jednolitym tłem podczas nagrywania filmików był mega! ;) od razu lepiej się ogląda (tak myślę że aparatem nagrywasz) nie łapie ciągle ostrości. Pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pędzel pochodzi z Makeup Revolution, go mam z zestawu ich zestawu (to był zestaw z rozświetlaczami). Jest cudownie mięciusi :) Czasami na oko dobieram, dobrze mieć swój ideał drogeryjny i perfumeryjny i jego stosować jako 'odnośnik' przy szukaniu kolejnych :)
      Masz rację nad ostrością muszę popracować, dla czego tak zamula.

      Usuń
    2. Tak właśnie wygląda na miękki. Dzięki muszę poszukać tego zestawu. Wygląda bosko a jeszcze jak mówisz że miękki to mega połączenie. :) powodzenia :) czekam na kolejne filmiki. Ps nie karz długo czekać, może jakiś vlog jak wygląda twój dzień... Albo co robisz poza pracą
      Makijażem no tzw w wolnym czasie.

      Usuń
  3. O matko czym ten zachwyt. Czy wy oczu nie macie, że to amatorka. Zero krytyki. Wiesz nawet obejrzałam jeden filmik i szczerze Ci powiem duzo pracy przed toba. Totalnie nie wiesz o czym mowisz ,widać mega haos na tym filmie zero przygotowania. Wiesz obejrzyj sobie inne blogerów na yt coś może Ci pomoże otworzyć oczy . I serio ogarnij coś z tym głosem nic tam nie słychać . Jakiś mikrofon jeśli chcesz dalej nagrywać. Poza tym masz słaba oglądalność. Nie myślisz aby coś Zmienić ulepszyć aby zyskać fanów widzów. Kochana to dawka dobrych rad a nie złośliwosci. Buska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uważam się za profesjonalistkę lecz kogoś kto się dopiero uczy nagrywać na YT, każdy kiedyś miał swoje początki. Doskonale zdaje sobie sprawę że jeszcze dużo pracy przede mną, człowiek uczy się przez całe życie.
      Każda krytyka jest dobra, dzięki niej się uczymy :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Długo trwa twój początek na yt aż 4lata. Skoro tak jesteś świadoma siebie samej i tak dobrze przyjmujesz krytykę to mam nadzieję że równie szybko odrobisz lekcje. Na pewno innym będzie się lepiej przyjemniej oglądalo a przede wszystkim chętniej a to nie o to Ci chodzi? Chętniej się coś chce robić gdy ktoś cię do tego zachęca gdy ktoś ogląda chwali itp no chyba że to co robisz to robisz byle by robić to wiesz przepraszam za zawracanie ci głowy. Kolejna dawka dobrych rad. ;) (Kasiaak)

      Usuń
    3. 4 lata ma mój blog, kanał jako aktywny(!) kanał na rok i jednak widać progres między tymi pierwszymi filmami a tymi teraz.
      Gdybym robiłam to wszystko byle tylko robić (gdzie nie mam żadnych profitów z tego) to bym na bank tego nie robiła. Tak zgadzam się, nie ukrywam tego że milej się coś robić gdy ktoś Cię pochwali ale krytykę też przyjmuje :) Obecnie to co piszesz przyjmuje jako dobre rady, żeby to wszystko wyglądało lepiej. W końcu ja to robię dla Was :)

      Usuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia