Jestem tutaj

sobota, 31 grudnia 2016

Postanowienia noworoczne inaczej czyli cudowne chwile w 2016 || The best moments in 2016

No i nadszedł koniec roku. Za chwilę będziemy świętować z szampanem przy fajerwerkach lecz wpierw wypadało by zrobić postanowienia noworoczne.
Tak Kochani miałam kolejny rok z rzędu tworzyć postanowienia noworoczne. Nie wiem jak Wasze moje średnio się spełniają. Mogłabym zrzucać winę na pracę stan fizyczny czy nawet kosmitów lub co najzabawniejsze bo Wam powiedziałam xD Tak ktoś mi mówił że jak się komuś powie swoje postanowienia to one na pewno się nie spełnią... Wybaczcie ale każda wymówka jest dobra.



W tym roku postanowiłam nie robić żadnych postanowień.
Zero kompletnie zero postanowień
Co ma być to będzie

W zamian tego postanowiłam zrobić a raczej przypomnieć sobie te dobre wręcz najlepsze chwilę w minionym 2016 roku:

Nominacja do Liebster Blog Award 14.07


 Trzy lata blogowania z Wami 10.07



Opróżnianie kosmetyczek z TrustedCosmetics 5.08 


Najwspanialsza rzeczy która mnie spotkała w życiu prywatnym - zaręczyny 11.11



Rok 2016 był jaki był, raz było gorzej a raz lepiej ale zaliczam go do średnio udanych :) 
Mam nadzieje że kolejny będzie tak samo dobry a może i lepszy :) 

Życzę Wam szczęśliwego nowego 2017 roku 
Aby to był rok udany i pełen miłych niespodzianek :* :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia