Jestem tutaj

sobota, 7 maja 2016

Wibo Million Dollar Lips nr 1

Tak jak obiecywałam będzie a raczej jest post PIERWSZE WRAŻENIA z Wibo Million Dollar Lips nr 1
Pomadka jest dostępna w Rossmannie za 11,99zł lecz ciągle trwa promocja na niego więc można go nabyć już za ok 5zł.
Ma być zamiennikiem dla Bourjois Rouge Edition Velvet. Nie wiem nie miałam tej z Bourjois ale podobno to dobry zamiennik.

Jeśli jesteś ciekawi jak się sprawdziła przez cały dzień na ustach to zapraszam



Spodziewałam się że kolorek będzie bardziej jaśniejszy ale nie jest zły


A tak prezentował się w moim czwartkowym makijażu.


Tak pomadka prezentowała się po dwóch godzinach w ciągu których zjadłam lody i wypiłam dwa kubki kawy a także byłam na dworze więc siłą rzeczy oblizywałam usta


Podsumowując:
Pomadka na pewno matowa, testowałam ją dwa dni, w drugim nie piłam i nie jadłam w niej przez 5h i wytrzymała. Za to gdy pierwszego dnia jadłam i piłam (robiłam to co zawsze) to niestety trzymała się w całości przez raptem 2h.
Planuje ją zabrać na jutrzejszą komunie - zobaczymy jak się będzie wtedy trzymać

1 komentarz:

  1. Hej :) nie drażni Cię to, że ta pomadka tworzy tak jakby skorupę i robi się popękana ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia