Jestem tutaj

wtorek, 27 października 2015

Wibo Gold Line nr 21

Gdy kiedyś w gazetce zobaczyłam że w Lidlu mają być lakiery z Wibo aż się zdziwiłam, tym bardziej że okazała się to seria o której istnieniu nie wiedziałam (a akurat znam większość edycji z Wibo :) )
Z góry przepraszam Was za moje okropne suche skórki z którymi znów muszę walczyć
Wibo Gold Line nr21

Kolorek prezentuje się bardzo ładnie, już jedna warstwa wystarczy lecz ja zawsze wolę nałożyć dwie cieńsze. Schnie też w miarę szybko co jest wielkim plusem, zmywa się łatwo a z trwałością nie ma problemu wytrzymuje ok5 dni. Cena również jest okazyjna bo 3,99zł.

Lakier okey ale jakoś nie odważę się kupić kolejnych z tej serii w Lidlu. Wybaczcie ale filmiki to jak klienci rzucają się na towar chyba obiegły już cały internet a i 'półka' z lakierami nie wyglądała estetycznie - powylewane lakiery, było widać że ponad połowa była okręcana i używana. Jakiś cudem trafiłam na buteleczkę która nie był odkręcana.

Co sądzicie o Wibo w Lidlu? :) 
Przy okazji jakie są Wasze sposoby na suche skórki? :) Co robicie aby się ich pozbyć? :)
Pozdrawiam 
kruszynkaaa91 :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia