Jestem tutaj

poniedziałek, 17 lutego 2014

#9 mobile mix

Po raz kolejny zapraszam Was na tydzień obiektywem mojego telefonu:)
wino deserowe:) wreszcie wiem jakie to jest wino deserowe:)
1. dawno nie używany Inglot
2. Inglot z mattem :)
3. zaczęłam od kremu do rąk a skończyłam na Lovely Matt :)
czasem dobrze jest wypicie kawy z ekspresu :)

ostatnim czasem tak wyglądają moje wieczory :)
albo tak:)
pokochałam kominek z Jyska :)
przy nim dobrze pisze się posty:)
ciacho <3 skubaniec dobry ale niestety kupny
zasiadam do kompa żeby zabrać się za zaległy post:)
pierwszy raz widziałam taki 'baton' od milki
tak tak znowu kawa :) Prima<3
shopping list :)
piątkowe drugie śniadanie:) jogurt naturalny kiwi i płatki owsiane:)
sobotnie śniadanie - płatki owsiane z jogurtem naturalnym :)
ostatnio mam na to fazę :p
'baton' od Milky- dobry na nagłą niespodziewaną chcicę słodyczową
Fresh 4szt za 3zł :)
sok pomidorowy:)
lekki świr przy komputerze :)
Lipton wanilia z karmelem, pachnie karmelowo
ale czym smakuje to nie wiem
Niedzielny obiad - pierogi z kapustą i grzybami oraz marchewka <3
Pozdrawiam :)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia