Jestem tutaj

poniedziałek, 1 lipca 2019

HEBE - sklep internetowy





Większość z Was na pewno się ucieszy że kolejna drogeria otworzyła swój sklep internetowy, chodzi oczywiście o HEBE. HEBE jako jedna z trzech topowych drogerii nie miała jeszcze drogerii internetowej aż do dzisiaj.
Nie ukrywam nic nadzwyczajnego, wygląda jak każdy. Nie ma jak w Rossmannie 'widoku sklepu' co akurat bardzo mi się u nich podoba, łatwiej cokolwiek znaleźć.

Nie raz mogliście się przekonać że nie wszystkie marki są dostępne w każdym punkcie między innymi YASUMI, PROVOKE czy PHYSICIANS FORMULA.
 
Oczywiście jak to ja poczyniłam skromne zakupy, na prawdę skromne jak na mnie. Zamówiłam nie tylko dla siebie. Po otwarciu pierwsze co rzuca się w oczu różowa kartka.



ORIENTANA  

Marka kojarzy mi się przede wszystkim z kremami na bazie śluzu ślimaka, nie ukrywam naturalny skład kosmetyków to nie jest to co uwielbia moja skóra. Jednak co jakiś czas wracam co 'naturalnych' kosmetyków tym razem wybór padł na Natural Complex BIO krem pod oczy oraz odżywczy BIO olejek do demakijażu. Bardzo lubiłam olejek z Nacomi więc może i z tym się polubimy.





PROVOKE
 
Od dawien no dobra od roku góra półtora moje włosy kochają Liquid Blonde Colour Care teraz zamówiłam Liquid Blonde Colour Care Shampoo. Już kiedyś chciałam go kupić lecz nigdzie nie mogłam go znaleźć aż w końcu. Zobaczymy czy szampon jest tak samo doby jak odżywka.



ORGANIC SHOP

Powoli kończą mi się peelingi więc i tak musiałam coś kupić, wielokrotnie przyjaciółka polecała mi ten z Body Dessert Mango Sugar Sorbet wydawało mi się że najładniej pachnie. Akurat na zapach bardzo zwracam uwagę, mam nadzieje że nie będzie zostawiać takiego tłustego filmu jak ten z Nacomi czy Lirene.




PHYSICIANS FORMULA

Pamiętam swoje pierwsze zakupy w Hebe była to pomadka z Essence i tak już zostało zawsze wchodząc do Hebe wpierw idę na kolorówkę. I tak było tym razem najpierw był search produtków makijażowy. b nie jest dostępna stacjonarnie nigdzie po za Warszawą i to było to od czego zaczęłam szukanie i rozsławiony Butter Bronzer ( mój odcień Sunkissed Brozer ) oraz Shimmer Strips All-in-1 . Nie ukrywam pięknie pachnie i super wygląda na twarzy.






Przy okazji zrobiłam zamówienie dla innych między innymi Garnier Color Sensation S9, Shauma Anti - Dandruff intensive Shampoo i Maybelline Snapscara ( kolor 01 Pitch Black ).



Jak oceniam zakupy w sklepie internetowym Hebe udanie. Zdecydowanie jest więcej marek niż w jakimkolwiek Hebe w Poznaniu. Dostaniemy tak apteczne marki jak Vichy, La Roche - Posay czy makijażowe Physicians Formula a także NYX. Tak NYX wszedł do Hebe ale tylko w Warszawie to samo tyczy się Physicians Formula.
Formę dostawy mam nadzieje że poprawią, obecnie można zamówić tylko do domu ( koszt wysyłki 12zł DPD ) lub do drogerii ale w Warszawie.
Są niedociągnięcia typu brakuje mi zakładki  'marki' / 'producenci'  gdzie można znaleźć wszystkie dostępne marki w Hebe ale mam nadzieje że to szybko dodadzą.
Cieszy mnie że w końcu Hebe otworzyło sklep internetowy.

12 komentarzy:

  1. Zamawianie przez internet stało się tak wygodne i elastyczne, że teraz praktycznie już wszystko możemy kupić online. Ja sobie takie rozwiązania bardzo chwalę i sam chętnie korzystam. Dlatego jak bywam w sklepie online http://www.aliexpress.com/category/21/office-school-supplies.html?switch_new_app=y to muszę przyznać, że nie ma nic lepszego jak duży wybór towarów i oczywiście niskie ceny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Marlena Kaczyńska26.10.2019, 16:40

    Tak analizuję i jakoś nie kojarzę czy w tym sklepie miałam okazję już robić zakupy. Jednak myślę, że coś na pewno z czasem tam kupię, bo ja jestem wielką maniaczką zakupów internetowych. Raz spodobała mi się taka sukienka, że praktycznie nie mogłam zasnąć dopóki nie zdecydowałam się na jej zakup. Bardzo fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie ja jeszcze nie miałam nigdy okazji, aby kupować cokolwiek w tym sklepie więc ciężko jest mi się do tego sklepu online odnieść. Zresztą również rozważam to, aby uruchomić własny sklep online. Już czytałam na https://www.sendit.pl/blog/o-czym-warto-pamietac-przed-uruchomieniem-sklepu o tym o czym należy pamiętać przed uruchomieniem takiego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat ja jeszcze nie korzystałam z tego sklepu internetowego, ale może kiedyś tam zajrzę. Teraz ja chcę zacząć sprzedawać przez Internet i już czytałam o Vat Compliance. Fajnie o tym napisano w https://comparic.pl/co-to-jest-vat-compliance/ i muszę przyznać, że jest to ważna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogólnie samo robienie zakupów w sklepach internetowych ja uważam za bardzo fajną sprawę. Sama także posiadam taki biznes i nie mogę narzekać. Z pewnością bardzo ciekawie na stronie https://www.sendit.pl/blog/niska-sprzedaz-w-e-sklepie-jakie-moga-byc-powody napisano, że właśnie niska sprzedaż w takim sklepie może być źródłem problemów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mając własny sklep trzeba myśleć o tym, by dobrze zabezpieczać przesyłki, można je też potraktować jako forma promocji a to dzięki takim taśmom pakowym z nadrukiem https://tcmservice.pl/pl/tasmy-z-nadrukiem

      Usuń
  9. Również miałam okazję już co nieco kupować w tym sklepie i jestem zdania, że jak najbardziej wszystko jest w porządku. także jak przeczytałam artykuł https://www.finansemlodegopolaka.pl/jak-rozpoczac-sprzedaz-produktow-na-amazonie to dokłądnie wiem jak to jest sprzedawać produkty na Amazonie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia