Jestem tutaj

poniedziałek, 29 kwietnia 2019

STORE FOODS BY ANN STORE



Może tym razem nie kosmetycznie. Przyszło moje świeżutkie zamówienie ze sklepu Anny Lewandowskiej - foods by Ann.
Nie będę wchodzić w szczegóły kim jest Ania, każdy wiem lub chociaż o niej słyszał.
" Marka Foods by Ann powstała w 2016 roku, a pomysł, aby ją stworzyć, zrodził się w mojej kuchni. Oferuje wartościową, naturalną żywność bez sztucznych dodatków.
Produkty są zdrową alternatywą dla artykułów spożywczych dostępnych na rynku.
Firma aktywnie promuje zdrowy styl życia i właściwe nawyki żywieniowe. Pokazuje, że zdrowe jedzenie może być pyszne i nie musi kojarzyć się z wyrzeczeniami.
Foods by Ann jest synonimem holistycznego, zdrowego podejścia do życia. "

Wiecie uwielbiam błyskotki, koloru i opakowania które od razu przyciągają uwagę, w przypadku tych opakowań
Opakowania jak widzicie są stworzone minimalistycznie mamy jednolite tło, rysunek, opis produktu i logo. Nic więcej. Żadnych wodotrysków, na pewno to jest duży plus.
Lecz aby nie było tak różowo zawiodła mnie jednak forma zapakowania, liczyłam na coś innego niż zwykły karton.


SMOOTHIES BOWL BANAN & JAGODA & SPIRULINA BLUE 

" Zbożowe smoothie bowl z bezglutenowymi płatkami owsianymi z dodatkiem owoców. Idealne na pyszny, szybki i sycący, niewielki posiłek doskonały na pierwszy głód lub jako mała przekąska w ciągu dnia. Jest łatwe w przygotowaniu i nie zawiera żadnych sztucznych dodatków. "

Niebieska spirulina zwana blue majik która jest bogata w witaminy B12, A, potas, żelazo.
Obiecują zdrowo, smacznie i do syta zobaczymy jak będzie na prawdę.



POCKET ENERGY BAR MARCHEW & POMARAŃCZ

" Naturalne batony na bazie daktyli to mój zdecydowany bestseller! Są pyszne, zdrowe i sycące.
Idealne dla tych, którzy żyją aktywnie i potrzebują szybkiego, a jednocześnie zdrowego i pysznego źródła energii. Odpowiednio dobrane składniki nie tylko zaspokajają głód i pobudzają do działania, ale także pozytywnie wpływają na funkcjonowanie całego organizmu. "



MIX ENERGY BITE ANANAS & MALINA & CYTRYNA & MIGDAŁ

" Specjalnie dla Was stworzyłam niezwykłe smakołyki owocowe bez dodatku cukru, które podbiją Wasze serca i podniebienia! Długo pracowałam nad ich recepturą, aby uzyskać połączenie idealne. Udało się!  To istna owocowa rozkosz i niekwestionowany bestseller. Choco Bites są świetne do przekąszenia na co dzień. Wykonane z niewielu, w 100% naturalnych składników wyśmienicie sprawdzą się jako zdrowa alternatywa dla słodyczy. Nie zawierają wspomagaczy smaku ani sztucznych barwników. "
 



NATURAL ENERGY DRINK

" Orzeźwiający, owocowy napój lekko gazowany z dodatkiem naturalnej kofeiny i ekstraktu z guarany. Porządna dawka energii w płynie, składająca się z tłoczonego na zimno, naturalnie mętnego soku jabłkowego 100%, nie z koncentratu. Nie zawiera dodatku wody, cukru, sztucznych substancji ani konserwantów. Natural Energy Drink to doskonałe rozwiązanie dla osób, które chcą być zdrowe, aktywne i pełne wigoru. "

Za pierwszy razem kiedy kupiłam nie zauważyłam że to jest jabłkowe. Przyznaje pachnie nie za fajnie (energetyki pachną lepiej) ale jest smaczne.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia