Jestem tutaj

wtorek, 15 stycznia 2019

FAVES 2018 DRUGSTORE MAKE UP



Witam Was w Nowym Roku!
Styczeń a raczej nowy rok to zawsze czas podsumowań, tutaj oczywiście kosmetycznych. Przyznaje miniony rok obfitował w nowości a także odkrycia. Jak patrzę na wszystkie kosmetyki o których Wam dzisiaj będę mówić to dochodzę do wniosku że większość to były bardziej luksusowe odkrycia czyli po prostu za duży wpływ YouTube.

Nie ukrywam że jestem na tym etapie że korci mnie kupowanie większości rzeczy. Tutaj podkreślę że nie ma czegoś takiego że kupuje to co pokazuje cały YouTube, w sumie oglądam chyba tylko 3/4 kanały (jednak zagraniczne).
Tyle tytułu wstępu przechodzimy do rzeczy.
Przez długi długi czas miałam fazę na podkłady, szukam i szukam.

Bourjois Healthy Mix BB cream to pierwszy BB krem tej marki, chociaż gama kolorystyczna jest po prostu tragiczna, zaledwie trzy odcienie (!) Podkład a raczej krem BB daje naturalny glow, jest lekki ale ma całkiem dobre krycie. Spodziewałam się czegoś mało kryjącego ale tutaj na prawdę daje radę bardziej niż niektóre podkłady. Healthy Mix BB cream zawiera kompleks witamin i według producenta ma pozostawiać skórę nawilżoną przez 24h akurat z tym tym się nie zgodzę ale jednakże nawilża.  Będę przez cały czas podkreślać że tylko trzy kolory to jest porażka.



Ani marka L'Oreal Paris ani Maybelline New York jakoś nie wdarły się w moją kosmetyczkę. Z Maybelline New York nadal lubię FIT ME! ale pomadki jakie w tym roku wydali to sztos(!)
Super Stay Matte Ink bardzo szybko stało się hitem przez trwałość. Chociaż sama jestem uprzedzona do napisu 'trwałe' lub 'bardzo trwałe' na pomadkach w tym przypadku aż mnie zatkało. Mamy tutaj trwałość, wygodny aplikator, opakowanie ma klasyczne nic wymyślnego. Mój ukochany odcień to 65 SADUCTRESS, to piękny nudowy odcień.



No i ten zapach. Jakbym już miała się czepiać to o to że napisy się ścierają czego nie lubię.
Uwielbiam słodkości, nie ukrywam tego ale słodkości w wersji fit i tej mniej fit. Mniej fit to na przykład Gold Chocolate od Too Faced i L'Oreal Paris Les Chocolats Ultra Matte Liquid Lipstick. Tak samo jak Maybelline mamy trwałość, również klasyczne opakowanie i fantastyczny zapach czekolady. Chociaż z L'Oreala napisy się nie zetrą. Żeby nie było że same och i ach to doczepię się do opakowania pierwotna wersja bardziej mi się podobała też jakby cała nazwa była inna - INFALLIBLE Les Chocolats Liquid Lip.






Do nowych pomadek L'Oreal Paris Les Chocolats dołączyła maskara o Unlimited. W końcu marka wypuściła kompletnie nowy tusz z silikonową szczoteczką. Dotychczas pojawiały się nowości idące ku pierwszym szczoteczką - nylonowym. Lecz to nie jest zwykła maskara która ma wydłużać i pogrubiać, jej niezwykłością jest to że szczoteczkę (a konkretnie rączkę) można zgiąć.
Pierwszą taką maskarę ( o której wiem) stworzyła marka Lancome. Osobiście chyba tylko raz użyłam jej w postaci zgiętej przyznaje mało wygodnie.



Pamiętam jak chyba z 3 lub 4 lata temu dostałam i to pamiętam w JOYbox serduszko od I HEART MAKEUP, pamiętam to rozczarowanie że niby co teraz z tym zrobię. Obecnie Blushing Hearts triple baked blusher iced hearts towarzyszy mi w codziennym makijażu. Blushing Hearts jest oczywiście róż lecz ja go używam jako rozświetlacz i wygląda przepięknie, daje się budować przez co możemy uzyskać efekt delikatny aż po mocny glow. Dodatkowo mamy produkt wypiekany przez co niewiele trzeba nałożyć aby uzyskać efekt.



Znalezienie korektora idealnego chyba graniczy z cudem, myślałam że znalazłam w końcu korektor idealny i w końcu odejdę do Catrice Liquid Camouflage ale co mój ideał wycofali. Żałuje że tak późno trafiłam na Rimmel London Match Perfection, ma bardzo dobre krycie, gęsty przez co jest bardziej wydajny. Nigdy nie zrozumiem dla czego do drogerii dają korektory góra z trema kolorami z których ciężko cokolwiek wybrać.
Jak widzicie korektor już dobija dna i nie ma szans kupić kolejne opakowanie z racji że już TEN wycofali a zamiast tego dali ze zbliżoną formułą za to z koszmarnymi kolorami.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia