Jestem tutaj

poniedziałek, 12 czerwca 2017

MY WEDDING MY MISSION

Część Kochani :) 

Postanowiłam sobie że nigdy nie powstanie post z tego typu. W sumie nie podejrzewałam że kiedykolwiek będę miała możliwość stworzenia tego typu postów. Mówię o serii związanej ze ślubem przygotowania itp.

Spokojnie nie będę tworzyć postów z tej serii lecz ten jeden musiał powstać. Jakiś czas temu StylOly pokazała na Instagramie takie małe cudo jak organizer ślubny. No i co odnalazłam sklep i ten jeden organizer mnie wręcz zauroczył. Nie zauważyłam nawet kiedy trafił do koszyka a później to już poszło. Oczywiście mowa tu o organizerze ze strony mymission.pl

Kiedy dostałam go w swoje ręce już wiedziałam że jego zakup to był strzał w 10










Organizer jest cudowny. 
 Dla mnie kompletnie zielone taki organizer to świetna sprawa. Jest tak krok po kroku co należy zrobić o czym pamiętać co w jakieś kolejności zrobić.
Postanowiliśmy nikogo nie prosimy o pomoc przy organizacji ślubu ale taka pomoc jak najbardziej się przyda.



Zrobiło się poważnie i oficjalnie  




Oprócz oczywistego spisu treści


jest quiz wesoło musi być :)
 


A także 

To o czym najboleśniej się przekonaliśmy to to że wszystko trzeba szybko rezerwować. Szukaliśmy półtorej roku przed ślubem sali okazało się że w terminie którym chcieliśmy nie które już od roku są zajęte. I tu był sekret właśnie z tego powodu byliśmy zmuszeni przesunąć date ślubu o tydzień żeby znaleźć gdziekolwiek w normalnym miejscu sale.


W organizerze znajdziemy wszystko zacząwszy od rozpiski co kiedy się załatwia

 



... teoretycznie jak wygląda od strony organizacyjnej dzień Panny Młodej i Pana Młodego ...
A na końcu i tak się okazuje że Mój Wybranek musi wszystko zrobić a ja mogę się relaksować. W Naszym przypadku to i tak będę wisieć na telefonie i sprawdzać czy o wszystkim pamięta :D

 

... lista gości stoły ...
 



... menu ...



... przykładowe suknie i bukiety ...


To czego się najbardziej obawiam to wybór sukni


Gdy mowa o sukni nie można zapomnieć o dodatkach a jest tego sporo



... miesiąc miodowy ...



Znajdziemy zabawne przesądy zabobony 



I tu mam pewność że szwagierka nie pozwoli mi się potknąć :D



Tak jak Wam mówiłam wraz z Moim sami przygotowujemy wszystko, wiadomo dekoracja zostanie przygotowania przez Pra- De 
Dla Nas taki organizer jest zbawienny, tak naprawdę on wskazuje drogę od czego się zabrać I jak to wszystko 'ugryź'. 



MY MISSION 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia