Jestem tutaj

czwartek, 1 grudnia 2016

#1 BLOGMAS - prezenty dla NIEJ || Gifts for HER

Postanowiłam z racji że mamy grudzień a święta już za pasem a  pracy coraz więcej zrobić Blogmas :) Czyli inaczej blogowy vlogmas - typowa świąteczna seria. 
Aż dziwne ale w ciągu ostatnich dwóch lat nie udało mi się czegoś takiego zrobić a szczerze miałam zdecydowanie więcej czas.
Od razu uprzedzam nie obiecuje Wam 24 postów w każdy dzień ale postaram się aby było ich jak najwięcej.

Z racji że przygotowania do świąt już powoli się zaczęły a nikt nie chce i nie ma zamiaru szukać prezentu na ostatnią chwilę (tak tylko w teorii a praktyce jest inaczej) przychodzę do Was z paroma propozycjami pomysłów na prezenty gwiazdkowe. Łącznie pojawią się 3 posty z tej serii. Podzieliłam je na prezenty dla niej dla niego i do 50zł.


My kobiety uwielbiamy chyba wszystko więc jeśli chodzi o prezenty dla nas to chyba nie ma najmniejszego problemu.

Zestawy pędzli. Najlepszymi zestawami (które również sama chciałabym dostać) to Hakuro, Zoeva, RT, M Brush by Maxneczka, ale teraz jest tyle różnych do wyboru w różnym przedziale cenowym np. MUR, Maestro, Loveto.pl Douglas,

Owalne pędzle np. MUR

Pędzle np. Hakuro, Zoeva, RT, MUR, M Brush by Maxneczka



Paletki cienii np. Zoeva, UD, Sleek, MUR, Essence, Douglas, UD, Sleek


Kuferki kosmetyczne np. Maybelline, Inglot, Sephora, NYX


Perfumy


Biżuteria


Książki np. Fleur De Force, Red Lipstick Monster, Ania Wędzikowska


Jak to u Was jest kupuje wcześniej prezenty czy na ostatni moment? :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia