Jestem tutaj

poniedziałek, 25 lipca 2016

Brow Bar

O tym że Benefit Cosmetics zaprasza nas do Brow Bar już wie chyba cała blogosfera, sama wiedziałam o tym już od jakiegoś czasu ale ostatnio dopiero zawitałam do Sephory gdzie miałam możliwość przyjrzeniu się z bliska o co dokładnie chodzi.
Oczywiście dzięki naszej kochanej Fleur miałam okazję jakby być na czarodziejskim pokazie Benefit Cosmetics. Fleur wraz z innymi bloggerkami została zaproszona do Vegas gdzie miały okazję zapoznać się ze wszystkimi produktami Brow Bar.
Link do filmiku zostawiam TUTAJ
Na TYM kanale zajdziecie vlogi które kręci a na TYM kanale pozostałe filmiki (ulubieńców haul itp)

Nie skusiłam się na rewolucję swoich brwi ale za to mogłam się z bliska przyjrzeć asortymentowi a także dostałam ulotkę 














Wszystkie produkt Benefit Cosmetics z tej edycji znajdziecie oczywiście w Sephorze

BROWVO!- odżywcza baza do brwi LINK

Goof Proof kredka do wypełniania brwi LINK
ka-BROW! kremowo-żelowa pomada do brwi LINK
Gimme Brow- żel dodający brwiom objętości LINK

Brow Zings- całkowity zestaw do kształtowania brwi LINK


Korzystała już któraś z Brow Bar w Sephorze? :)
* post nie jest sponsorowany

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia