Jestem tutaj

czwartek, 23 czerwca 2016

Mani - 3x Essence

W sumie to mani powstało tylko z myślą o wypróbowanie pędzelków do zdobienia. Dostałam je na święta a jakoś jeszcze nie miałam czasu przetestować. Wiem że nie wszystko jest równiutkie jak od linijki ale chciałam sprawdzić większość pędzelków do czego się nadają i jak się ich używa.

Dlaczego trzy razy Essence? Ponieważ do lakieru 'bazowego' jak i do zdobień użyłam trzech ślicznych fioletowych lakierów od Essence.


Cudowny Essence colour & go 149 hello marshmallow (środkowy i serdeczny palec)


Essence colour & go 154 pink & proud


Zdobienia
Essence the gel nail polish 23 wonderfuel


Zestaw pędzli


Te które użyłam

Muszę się teraz zastanowić jak je wyczyścić

No a teraz czas na mani



Lewa ręka

Prawa ręka




Macie ochotę na więcej zdobionych mani? :)
*post nie jest sponsorowany

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia