Jestem tutaj

poniedziałek, 27 czerwca 2016

BANDI cosmetcis inspiration HYDRO Care krem intensywnie nawilżający.

Co sądzicie na temat marki BANDI cosmetcis inspiration? Ja wiedziałam tylko tyle że z jakiegoś powodu blogosfera zachwala produkty no ale tak na prawdę dla czego? Czy marka jest aż taka dobra?
Dzisiaj bliżej przyjrzę się BANDI cosmetcis inspiration HYDRO Care krem intensywnie nawilżający.
To moje pierwsze spotkanie w ogóle z BANDI cosmetcis inspiration.
Czy podzielam zachwyt czy jednak mam odmienne zdanie ciekawi jak tak to zapraszam na post.

Jeśli chodzi o markę BANDI to poznałam ją dzięki Coco, to od niej właśnie dowiedziałam się o istnieniu tej marki. Z tego co mi kumpela podpowiedziałam to marka jest dostępna w HEBE

Ze strony producenta:
Nawilżający krem o lekkiej konsystencji przeznaczony do pielęgnacji skóry normalnej, mieszanej i tłustej. Doskonały pod makijaż. Dzięki obecności składników z grupy mukopolisacharydów, takich jak kwas hialuronowy, preparat nawilża skórę w głębokich warstwach i przywraca optymalny poziom jej nawilżenia. Już po 14 dniach stosowania następuje znaczna poprawa wyglądu skóry i wyrównanie jej kolorytu. Znika nieprzyjemne uczucie napięcia. Skóra staje się jędrna, gładka i promienieje blaskiem. Dzięki świeżej nucie zapachowej stosowanie kremu jest prawdziwą przyjemnością.



Niestety alkohol jest u góry listy ale w tym produkcie mojej skórze to nie przeszkadza

Składniki:
Aqua/Water, Glycerin, Cyclomethicone, Isohexadecane, Panthenol, Pentaerythrityl Distearate, Cetearyl Alcohol, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Stearic Acid, Cyclopentasiloxane, Glycosaminoglycans, Sodium Polyacrylate, Sodium Stearoyl Glutamate, Dimethicone Crosspolymer, Hyaluronic acid, Cyclohexasiloxane, Parfum/Fragrance, Phenoxyethanol, Caprylhydroxamic Acid, Methylpropanediol, Citral, Hexyl Cinnamal, Buthylphenyl Methylpropional, Limonene, Linalool, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, CI 42090 


Uwielbiam produkty z pompeczką, nie muszę paćkać palców w cały kremie a przy tym nie brudzę wszystkiego wokół.


Opakowanie strasznie mi się podoba, nie jest jakieś wymyślne ale ma w sobie to coś co przyciąga wzrok.
Krem bardzo ładnie pachnie, ma przyjemną konsystencje.
Co dla mnie jest najważniejsze nie uczulił ani nie wywołał podrażnień.
Krem nakładałam nawet pod makijaż, podkład się nie rolować a też nie sprawiał że makijaż krócej się trzymał. Mój krem ma 30ml a produkt pełnowymiarowy ma zaledwie 20ml więcej. 
Szczerze zastanawiam się opakowaniem pełnowymiarowym.

Macie do polecenia jakieś produkty w tej firmy? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia