Jestem tutaj

poniedziałek, 15 lutego 2016

Granier NEO Shower Clean

Pamiętacie jakiś czas temu był szał na nowość od Garniera - dezodorant w kremie NEO Shower Clean
Oczywiście jak zawsze jestem spóźniona z recenzją ale jak to się mówi lepiej późno niż wcale
Składniki:

Nie mam jakiegoś większego problemu z poceniem ale jednak wymagam ochronny niestety tu producent obiecuje trochę gruszki na wierzbie - nie dostaniemy skutecznej ochronny przez 48h nawet nie przez 24h
Można go używać po depilacji - nie podrażnia i nie uczula. Nie pozostawia białych śladów na ubraniach co mnie cieszy.
Teraz to już go można dostać prawie wszędzie za ok 10zł, bardzo często jest na promocji lub za punkty w Super - Pharm.

Pozdrawiam 
kruszynkaaa91 :)

2 komentarze:

  1. Mam go i lubię zapach jednak aplikacja jak dla mnie jest trochę uciążliwa ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się już w sumie do tej aplikacji przyzwyczaiłam

      Usuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia