Jestem tutaj

niedziela, 15 listopada 2015

Paczka od cocolita.pl

Parę dni temu dotarła do mnie paczka od cocolita.pl zamówiłam sobie parę pędzli nowej limitowanej edycji Esscence "Make me pretty" na którą się strasznie czaiłam.

Paczka przyznaje szła 3/4 dni, gdy odebrałam ją na poczcie szczerze odebrało mi mowę z lekka. Paczka wyglądała jakby komuś ze trzy razy upadła przy okazji jakby ktoś na nią nadepnął, bałam się że zawartość się uszkodziła ale na szczęście nie.

1/  01 keep cool & brush on - pędzle do blendowania cieni - cena 8,99zł
pędzel do blendowania cieni z płaskim włosiem to idealne narzędzie do rozcierania i łączenia cieni. zapewnia gładkie wykończenie w kilku ruchach.

2/ 01 eye to eye - precyzyjny pędzel do cieni - cena 7,99zł
absolutnie dokładnie… zaokrąglony kształt pędzelka zawiera delikatne włosie, które pozwala na bardzo precyzyjną aplikację pudrowych cieni do powiek. perfekcyjny do szczegółowych akcentów w makijażu.

3/ 01 cool tools - multifunkcyjny pędzel do cieni - cena 12,99zł
potrójny talent! wielofunkcyjny pędzel to absolutny hit wśród tej kolekcji. praktyczne narzędzie zawiera trzy różne aplikatory do cieni – ścięty, wrzecionowaty i w postaci gąbki. włosie pędzelka ściętego jest idealne do punktowej aplikacji cieni na powieki i brwi, podczas gdy gąbeczka świetnie się sprawdzi w aplikacji cieni na większej powierzchni. wrzecionowata końcówka przyda się do cieniowania i konturowania w załamaniach powiek. aplikatory mogą być wymieniane i ponownie złączane bez żadnego wysiłku.

Na pewno skuszę się na pozostałe z tej serii :)
Pozdrawiam
kruszynkaaa91 :)

3 komentarze:

  1. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie otrzymywanie paczek raczej cieszy każdego z nas i ja również czekam zawsze na paczkę jak coś zamówię ze sklepu online. Czytałem także ostatnio o odbieraniu paczek w związku z koronawirusem https://www.sendit.pl/blog/stan-zagrozenia-epidemicznego-kilka-prostych-zasad-na-bezpieczne-nadanie-i-odbior-paczki i jestem zdania, że jak najbardziej warto jest się stosować do zaleceń.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiele osób korzysta z paczek online i też od razu przede wszystkim ze sklepów internetowych. Myślę, że wiele osób decyduje się na różnych przewoźników, ale odpowiednie zapakowanie przesyłki leży po stronie sprzedającego. Warto o tym pamiętać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia