Jestem tutaj

niedziela, 11 października 2015

Cztery Pory Roku skoncentrowane serum do rąk i paznokci kuracja regenerująca

Kupiłyście kiedyś jakiś kosmetyk nie tyle że był Wam potrzebny tylko za opakowanie? Ja mam tak coraz częściej no właśnie tak samo było z tym produktem, zobaczyłam jego recenzję na jednym z blogów tak mi się spodobało opakowanie że pobiegłam do Rossmanna

Cztery Pory Roku skoncentrowane serum do rąk i paznokci kuracja regenerująca 60sekund. Ulga dla skóry zniszczonej i podrażnionej już po  użyciu

Składniki:
Niestety w składnie jak widzicie jest alkohol

Mój pierwszy krem do rąk a raczej serum z pompkę. Serum pachnie ładnie, nie umiem go określi, z lekka winogronowo mi pachnie.
Nawet teraz ciągle wącham i wącham tak mi się zapach podoba :)
Co muszę przyznać że długie po użytkowaniu serum są milsze w dotyku, delikatniejsze, na pewno nie suche.
Planuje przetestować drugą wersję tego serum, ciekawe czy z niej też będę tak zadowolona :)

Pozdrawiam
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia