Jestem tutaj

wtorek, 22 września 2015

Przywiezione z nad morza

Od mojego powrotu znad morza minął miesiąc ale i tak postanowiłam pochwalić się co sobie 'ciekawego' przywiozłam z nad morza. Z racji że jestem tam co roku to kupowanie TYPOWYCH nad morskich pamiątek mi się znudziło ale zawsze wykorzystuje okazję że są tam namioty w których można dostać dosłownie wszystko :D

Zacznę od tego co najbardziej dla mnie słodkie
Foczki:D

 Idealna tabliczka :D
Osłonka- u mnie będzie służyć do
odkładania pędzli/kosmetyków
Lakieryyy
W końcu udało mi się dostać onyks :)
Bransoletki
stoisko sadva
stoisko sadva

Co sądzicie o takich zakupach nad morzem? :)
Pozdrawiam
kruszynkaaa91 :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia