Jestem tutaj

czwartek, 27 sierpnia 2015

Pakujemy kosmetyki na wyjazd

Planuje drugi wyjazd jeszcze w tym miesiącu tylko tym razem nad morze. Jadąc w góry tak na prawdę do kosmetyczki jak i całej torby wrzucałam prawie wszystko tym razem planuje spakować kosmetyki / kolorówkę którą będę na pewno używać :)

Pakując kosmetyczkę warto się zastanowić:
#co będzie nam potrzebne
#co będziemy używać 
#miniaturka czy pełnowymiarowe opakowanie 

Już przed wyjazdem w góry /z racji bagażu/ pakowałam więcej miniaturek czy też przelewam do buteleczek podróżnych niż brałam kosmetyki w ich dużych opakowaniach
 #1 płynu niestety miniaturki nie znalazłam 
#2 szampon żel balsam w wersji mini
#3 mało miejsca zajmują a 
zawsze się może przydać

Pakując korówkę warto też się zastanowić:
#puder w kamieniu fluid  czy może krem BB/CC
#trzy różne paletki cieni czy może jedna 
#jeśli nie używam eyelinera to czy na wyjeździe nagle zacznę go używać
#ile razy będę zmieniać lakier na paznokciach 

Tutaj już pakowanie jest gorsze, najchętniej chciałabym zabrałabym wszystko ale po dłuższym zastanowieniu w końcu wybieram te kosmetyki które na pewno będę używać.

#1 tusz kredka i eyeliner
#2 trudny wybór co zabrać
#3 wystarczy mi bronzer oraz korektor
#4 TA paletka wystarczy
#5 zabieram te lakiery które
akurat mam pomalowane paznokcie
#6 największy problem mam z wyborem pędzi
Jak Wy pakujecie swoje kosmetyki na wyjazd? :)
Pozdrawiam 
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia