Jestem tutaj

sobota, 7 marca 2015

NeoNail

Już od jakiegoś czas krążyłam wokół lakierów hybrydowych ale nie miałam jakoś na nie parcia. Lecz jednak zbiegiem czasu gdy pracowałam scenariusz lakieru na paznokciach zawsze wyglądał tak samo.
Świeżo pomalowane paznokcie to 10 minutach pracy wyglądał tak że straszył nawet mnie.

Zakup lakieru hybrydowego jest też przez Monikę (tak kochana pozazdrościłam Ci :D :* )

Skusiłam się na lakiery z firmy NeoNail głównie z powodu że mają sklep stacjonarny w Poznaniu w King Crossie.
Nie żebym narzekała na panią która jest na tym stoisku ale skutecznie sprawiła że nie wrócę już do niej. Nie wyobrażam sobie proponować klientce czerwonego lakieru do paznokci gdy ta na samym początku powiedziała że go nie lubi...

Lakier ma się utrzymywać od 3-4 tygodni. Ciekawe ile u mnie się utrzyma :D
Postaram się jutro dołączyć zdjęcia jak lakier wygląda na paznokciach :) :)
Co sądzicie o lakierach hybrydowych?:) Jakich firm polecacie?:)
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

1 komentarz:

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia