Jestem tutaj

środa, 31 grudnia 2014

Zestaw pędzlków do makijażu

Dzisiaj taki szybki szybki pościk :) Chciałabym się pochwalić jaki jeden z super prezentów dostałam od siostry:)  Chodzi tu o to że chwalę się że wreszcie przekonałam ją do makijażu a raczej do pędzli :D :D
W zestawie: aplikator z gąbką, pędzel do nakładania cieni na powieki, pędzel do brwi, pędzel do pudry i pędzelek do malowania ust
Praktyczne i ozdobne etui.
Materiał: włosie nylonowe, tworzywo sztuczne.
Komplet pochodzi z Biedronki (kosztował ok 7zł) Może to nie są profesjonalne pędzle ale na prawdę liczy się dla mnie fakt że kupiłam je sama bez mojej jakiejkolwiek namowy - jestem z niej dumna :D
Całuje:*
kruszynkaaa91:*
p.s przez parę dni będzie cisza ponieważ wyjechałam na sylwestra
i nie mam dostępu do kompa a post zaplanowałam dla Was wcześniej :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia