Jestem tutaj

poniedziałek, 29 grudnia 2014

Wibo 12H Tint color stay nr 3

Nie mam pojęcia dla czego tyle zwlekałam z publikacją tego postu (mimo że od jakiegoś czasu jest już gotowy)
Zastanawiałam się czy pisać recenzję Tint'a z Wibo ale większość z Was była go ciekawa :)
Wibo 12H Tint Color Stay nr 3
Już samo opakowanie mnie bardzo zaciekawiło. Przypomina ono mi taką małą lampkę którą miałam kiedyś za dzieciaka
Tint ma 6g za cenę zł według mnie jeśli mam być szczera to TEN kolorek nie jest wart swojej ceny. Podkreślam że mówię tylko o tym kolorku bo nie wiem jak reszta się sprawuje.
Przyznaje że się zawiodłam, miałam nadzieje że chociaż trochę będzie widoczny a nie że kompletnie zleje się z ustami
Co Wy sądzicie o 12H Tint Color Stay? Dajcie znać jak się pozostałe dwa kolory sprawują:)
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia