Jestem tutaj

wtorek, 16 września 2014

Wibo Granite Sand nr 1

Wreszcie tak bardzo wyczekiwany przez Was lakier:) Z góry przepraszam za skórki ale cały czas z nimi walczę:(
Czas na kolejną nowości od Wibo:) Tym razem przyszedł czas na Wibo Granite Sand,  z tej serii zakupiłam dwa lakiery ten i nr 5.
Wibo Granite Sand nr 1 strukturalny lakier do paznokci
- 8,5ml za 7,29zł
- lakier o strukturze granitu, na pewno nie jest to piasek ani skóra, może to i granit ale bardzo mi się podoba
- w dotyku przypomina mi tynk którym pokrywa się budynki :D
- pędzelek muszę przyznać że specyficzny, na pierwszy rzut oka wydawał się cienki ale już za pierwszym pociągnięciem pokrył całą płytkę paznokcia
- przy tym lakierze w zupełności starczy zaledwie jedna warstwa
- wytrzymuje spokojnie 5 dni, pod koniec 3dnia zaczęły mi się  ścierać lekko końcówki a faktura nie była aż tak wyczuwalna podczas dotyku.
- zmywa się łatwo (używam zmywacza Isana zielona wersja)
- faktura lakieru sprawiła że kupiłam kolejny kolor:)

Tak się lakier prezentuje w praktyce
To dziwnie zabrzmi ale chciałabym mieć taki kolor tynku na domu:D
Co Wy sądzicie o granitowej fakturze?:) Przekonał Was lakier do siebie?:)
Macie ochotę na rozdanie? Jeśli tak to zapraszam na mój FB - szczegóły TUTAJ
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia