Jestem tutaj

poniedziałek, 29 września 2014

#36 Mobile mix

Kontynuując serię Mobile mix zapraszam na spóźniony tydzień obiektywem mojego telefonu:)
Jesień znaleziona w drodze do pracy
Szybki obiad w moim wykonaniu.
I recenzja gotowa :) - TUTAJ
To jest to espresso o 3 rano :D Do tego termometr pokazuje zaledwie
10 stopni, zapowiada się ciężki dzień :(
Eh moja miłość <3 Droga miłość :D
Kolejny obiad w moim wykonaniu - camembert pieczony na grillu:D
Seria od Essence znalezione na twitterze- dlaczego u nas jej nie ma?!:(
Muffinki domowej roboty <3 <3
Coś na zasadzie - czas na porządki:D
Mój niedzielny zakup:D one są mega <3
Tym razem było skromnie:D
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

2 komentarze:

  1. mam podobne kolczyki tylko piorka są czerwone i wisi pełno diamencików <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszą ślicznie wyglądać <3 U mnie niestety były tylko z czarnymi piórkami

      Usuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia