Jestem tutaj

niedziela, 21 września 2014

# 35 Mobile mix

Po przerwie ponownie wracam z serią Mobile mix :) :) Tęskniliście za tą serią?:) Nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić Was na tydzień obiektywem mojego telefonu:)
Po 3h snu czas znów do pracy, tylko to trzyma mnie abym nie usnęła na siedząco
Kocham swój wiecznie psujący się Samsung /zdjęcie w trybie nocnym/
Przypominam o rozdaniu trwający na FB - klik
Nowy Sprite jakoś do mnie nie przemawia
już tak dobrze nie smakuje
Wibo Granite sand nr 1- recenzję tego lakieru bardzo się dopytywaliście klik
Ten czeka w kolejce do testów:)
Wibo Granite sand nr 5
Taki mój ootd:D
bluzka - F&F
jeansy - H&M
bransoletki - sadva.pl
pierścionki - sadva.pl
Moje pierwsze spotkanie z  McMuffin jajko <3
Już oficjalnie zapisałam się do szkoły:)

Piosenka która mi towarzyszyłam w tym tygodniu
Nickelback - Edge of a Revolution
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia