Jestem tutaj

piątek, 6 czerwca 2014

Soraya Body Diet24 serum do ciała antycellulit i wyszczuplanie

Pierwsza recenzja produkt od www.alejakobiet.pl już na blogu (klik) teraz przyszedł czas na drugi produkt - Soraya Body Diet24 serum do ciała antycellulit i wyszczuplanie.
Fat burner(keton malinowy) - aktywuje procesy spalania tłuszczów komórkach podczas spoczynku czy snu praz podczas stresu i wysiłku. Oznacza to, że komórki spalają tłuszcze non stop
Adipobloker - hamuje adipogenezę, czyli dojrzewanie komórek tłuszczowych, zapobiegając wzrost ich liczebności
Dieta komórkowa - blokuje wchłanianie glukozy w komórkach tłuszczowych dzięki czemu ogranicza im kalorie i hamuje procespowstawania nowych trójglicerydów po posiłku
Kofeina + L-karnityna + guarana - pobudza krążenie stymulują procesy spalania tłuszczu i ogranicza procesy jego magazynowania
Opakowanie mnie zauroczyło od pierwszego spojrzenia, sprawia wrażenie że jest to produkt z wysokiej półki cenowej(przynajmniej dla mnie ono tak wygląda:)) Bardzo ładna szata graficzna, kolorystyka od razu mi się skojarzyła z serum do ciała.
Składniki:
serum lekko roztarte robi się przezroczyste
Produkt ma przyjemną konsystencje o mleczno-lekko kawowym kolorze, nie jest ona ani za rzadka ani za gęsta, w bardzo łatwy sposób się rozprowadza na skórze, nie spływa jeśli oto chodzi a do tego pachnie tak lekko cytrynowo. Po tak krótkim stosowaniu trudno mi jednoznacznie powiedzieć czy spełnia wszystkie obietnice producenta, na pewno czuje że moja skóra jest lepiej nawilżona. Bardzo fajnie się wmasowuje w skórę, nie brudzi jeśli ktoś się tego obawia. Moje uda bardzo polubiły te 3 minuty masażu które im funduje przy stosowaniu tego serum. 
Będę go nadal stosować(postaram się w miarę regularnie:D) To jakie uczucie zostawia na mojej skórze, uczucie nawilżenia jest super, żaden kosmetyk nie pozostawiał moich ud tak nawilżonych:)

Kosmetyk otrzymałam dzięki portalowi dla kobiet www.alejakobiet.pl

Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

19 komentarzy:

  1. Właśnie zaczęłam go stosować i też jestem mile zaskoczona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkt naprawdę miło zaskakuje :) Planujesz kupić jeszcze jakiś produkt z serii Body Diet24? :)

      Usuń
  2. ja też go stosuję i muszę przyznać że jest świetny polecam zrobić peeling ciała 2-3 razy w tyg przed zastosowaniem :) lepsza wchłanialność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za podpowiedź :) Zacznę łączyć serum z peelingiem :)

      Usuń
  3. Też bardzo lubię ten kosmetyk. Używam w połączeniu z wersją przeciwko rozstępom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, i jak działa ta wersja przeciw rozstępom? :)

      Usuń
  4. Mam kremik do biustu i serum antycellulitowo-wyszczuplajace. Bardzo przyjemne kosmetyki za rozsądną cenę. Stara się ta nasza Soraya, stara :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasz Soraya :) A ten do biustu pachnie podobnie jak antycellulitowo-wyszczuplajace? :)

      Usuń
  5. Jeśli się odchudzacie i nie chcecie, żeby Wasze ciało smętnie zwisało, to myślę, że to serum będzie bardzo pomocne. Ja mam z tej serii też krem do biustu, bo zwykle przy odchudzaniu z jego jędrnością też mogą wystąpić pewne problemy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za radę :) Kiedy wpadnę na ten krem to na pewno wypróbuje :)

      Usuń
  6. Namawiam do zakupu serum wyszczuplajaco-antycellulitowegi i kremu do biustu. Mam i jestem super zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Gdy wpadnie mi ten krem do biustu w łapki to na pewno wypróbuje :)

      Usuń
  7. ja od razu kupiłam wszystkie :) masz rację są świetnie, a ten efekt chłodzenia niespotykany nigdzie bardzo mi sie podoba. wyszczuplanie i antycellulit mam już drugie opakowanie. Naprawdę poprawiają jakość skóry. Wygładzają i modelują, dobrze jest połaczyć to z ćwiczeniami - wtedy efekty sa o wiele lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  8. 14 zł kosztuje to serum wyszczuplająco-antycellulitowe. Uważam, że to bardzo, bardzo rozsądne pieniądze, za taki kosmetyk. Nie liczyłam na to, ze mnie wyszczupli, bo ćwiczę i jestem w trakcie odchudzania, ale pozwoli mi zachować ciało w dobrej / mam na myśli jędrnej / formie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena produktu na pewno nie jest wygórowana :) Te produkt + ćwiczenia to musi być super połączenie :)

      Usuń
  9. 14 zł kosztuje taki balsamik, a działa tak jak dużo droższe kosmetyki . Dla mnie superek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się jest super :) :)

      Usuń
    2. I kremik do biustu też już mogę polecić. Bardzo ładnie nawilża i wygładza

      Usuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia