Jestem tutaj

środa, 23 kwietnia 2014

Eveline Cosmetics miniMAX Holographic nr 413

Skusiłam się na niego podczas jednych z ostatnich zakupów z Rossmanna
Przy Eveline Cosmetics miniMAX Holographic wisiała kartka z napisem CENA NA DO WIDZENIA
a że lakiery były już przebrane to wzięłam nr 413
Ten lakieru królował u mnie na paznokciach na Wielkanoc;)
Na paznokciach
- 5ml za 2,99zł(cena na do wiedzenia)cena regularna 5zł
- wąski pędzelek ale łatwo się nim operuje
- mega szybko schnie
- do pełnego krycia na pewno są potrzebne 2 warstwy
- na paznokciach wygląda jak brokatowy:)
- zmywała się łatwo i szybko
- wytrzymuje do 4 dni
- końcówki zaczynały się odrobinę ścierać na następny dzień
- kolorek bardzo przypadł mi do gustu:)

Jakie macie doświadczenia z lakierami tej serii?:)
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

1 komentarz:

  1. piękne masz paznokcie :)
    słyszałaś może o evelline 8w1 ? odp u mnie

    nowy wpis http://izey-izabella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia