Jestem tutaj

wtorek, 22 kwietnia 2014

#18 Mobile mix

I jak bardzo objedzeni po świętach?:P Ja chyba nie ale oj
coś czuje i tak coś tak na wagę przybyło niestety
Przez święta postanowiłam zrobić mobile mix we wtorek:)
Tak trochę sporo zdjęć się zebrało kochani:)
1. Takiego napisu trudno nie zauważyć
2.
Lakieryyy <3 <3
1. Pierogi ze szpinakiem z Piotra i Pawła
2. Zakupyyy:)
1. Ten klawisz od początku mi wypadał
2. Ukochana szczotka - post
1. Słońce budzi od rana
2. Wieczorne oglądanie filmu "Jack Reacher"
1. Bardzo lubię rogale maślane
2. Moja mowa torebka:D
1. Gorąca czekolada
2. Owsianka po zakupach
1. Krojenie składników do sałatki z siostrą
2. Trzeba było ją spróbować
1. Sałatka grecka schab i ser:)
2. Schogetten i tv
1. Za ten schab dam sobie głowę odciąć:D By dad:)
2. Święconka
1. Rodzinka zajączków z serwetek:)
2.
Życzenia
1. Pisanka z przesłaniem:) By me
2.
Stół
1. Kinder niespodzianki:D
2.
Zasłużony odpoczynek
Jak Wam minął tydzień?:)
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia