Jestem tutaj

poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Wibo Candy Shop nr 4

Nie ma pewnie osoby która by nie słyszała o nowej kolekcji piaseczków od Wibo:)
I ja nie mogłam przejść obojętnie obok nich:D
Poprzednia kolekcja na zimę(KLIK) przypadła mi do gustu jeśli jesteście ciekawi jak było z tą zapraszam dalej w głąb posta:)
Po 20 minutach debaty(w myślach:p) zdecydowałam się na Wibo Candy Shop nr 4
Tak się prezentuje na pazurkach:)
Jak widzicie kolorem ładny jasny fioletowy :)
- 8,5ml za 6,99zł
- dostępny w szafie Wibo - stacjonarnie widziałam tylko w Rossmannie
- wąski pędzelek jak przy poprzedniej wersji piasków z Wibo
- nakładam 2 warstwy przy jednej gdzieniegdzie prześwitywała mi płytka paznokcia
- schnie szybko
- utrzymuje się tak 5 dni
- zmywa się łatwo(używam zmywacza Isana z Rossmanna)
- ponownie mamy ładny piaskowy wzorek 
- dostępne jest łącznie cztery pastelowe kolory:)
Na pewno to nie będzie mój ostatni piasek z tej kolekcji:) Marzy mi się jeszcze nr 3
Miałyście już do czynienia z nimi,
jak Wam się podobają?:)
Pozdrawiam świątecznie:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia