Jestem tutaj

piątek, 14 marca 2014

Przepraszam wiem, że

czujecie się jakbym zapomniała o Was, ale nie zapomniałam.
Mam sporo spraw na głowie,
do tego muszę do końca marca zdążyć z jednym projektem 
tak tak to ten sam który robię już od paru miesięcy.
Jeszcze teraz lekarz doszedł i nerwówka o wyniki badań :(
Komputer też jakoś ze mną nie chce współpracować 
Obiecuje wszystko nadrobić :)
I zasypać Was nowościami, recenzjami :)
Tak właśnie wpadłam obecnie na pomysł
Macie ochotę na cykl coś typu 'książki które ostatnio przeczytałam
lub które polecam'?
https://twitter.com/kruszynkaaa91
Możecie mnie również znaleźć na Twitterze:)
Całuje
kruszynkaaa91:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia