Jestem tutaj

niedziela, 30 marca 2014

#15 Mobile mix

Nie mogę Wam poświęcić tyle czasu ile bym chciałam
Dobra ostatnio mnie prawie nie ma :(
Jakby się ktoś zastanawiał to informuje że żyje :)
Nie mogłam sobie jednak odpuścić mobile mix 
ale oszczędzę Wam zdjęć komputera :D
1. Zielona herbata :)
2. Post na papierze - więcej szczegółów wkrótce
3. Do kawy Princessa kokosowa
uwielbiam ją :)
4. Wreszcie dostałam olejek Isany
który tak wszyscy zachwalają :)
1. Płatki owsiane i zielona herbata <3
2. To może dziwnie wygląda ale to kisiel i wiórki kokosowe <3
3. Kawa znów :]
4. W drodze do domu, w tramwaju
1.i2. Szybki odgrzewany obiad
3. Kawa po 20
4. Gorący kubek Knorr - pomidorowa
taaa wcale nie było to o godzinie 23
Sobota minęłam przy farbowaniu włosów
1. Kawa a do tego merci i galaretka :)
2.
Bluza za czasów liceum
3.
Farbna mieszanka ;)
4.
Po skończonym farbowaniu trzeba się zająć
twarzą i rękoma, zawsze jestem brudna od farby
aż po łokcie :p
1.i2. Nowy/stary kolorek, nie wiem czemu ale na żadnym zdjęciu
nie udało mi się oddać koloru taki jaki wyszedł.
3.
Niedzielny poranek z książką
4. Musiałam mu się trochę po psocić :D
1. "Moonlight" serial do którego powróciłam :)
2.
Powrót do domu 'ciemno wszędzie głucho wszędzie' xD
3.
Co to było by za wyjście z przyjaciółką bez czegoś smacznego :p
4.
Płatki z mlekiem - dobra dużooo płatków, a mało mleka
Musiałam dodać to zdjęcie :)
Opatulona kocem z gorącom herbatą w ręku oglądająca "Moonlight"
zastanawiam się nad życiem...

 Przez ten tydzień chodziło mi po głowie aż 5 piosenek :) 
Konkretnie 3 zespołu Strativarius
oraz dwie Christina LeClair

Całuje:)
zapracowana kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia