Jestem tutaj

wtorek, 18 lutego 2014

Wibo express growth

Bardzo spóźniony post o tych lakierach ale wreszcie jest :)
Postanowiłam tym lakierom  poświęcić osobny post :) 
Wibo express growth czyli lakier z zaawansowaną multi-witaminową formułą wspomagającą wzrost paznokcia
Mam w kolekcji jak widzicie 3 lakiery,wszystkie dostałam na święta:)
8,5ml a widziałam je tylko w Rossmannie
Zdjęcie tego nie oddaje ale każdy ma w sobie mieniące się drobinki
co mnie przeraziło na początku 
tu widać trochę lepiej że te lakiery nie do końca mają jednolity kolor
A teraz czas na moje odczucia :)
Wibo express growth Met MW nr 175
Od razu mówię na wszystkich zdjęciach jest ten sam lakier
zdj.dól lewe - naturalne oświetlenie
zdj.duże - oświetlenie w postaci żarówki
ten lakier mniej więcej w buteleczce wygląda jak mieszanka tych dwóch zdjęć
- żeby bym w miarę jakiś efekt i niewidoczna płytka paznokcia potrzeba 4warst(!)
- długo schnie co przy 4(!)warstwach jest katorgą
- nadal nie jestem do końca pewna koloru te lakieru
to jakaś mieszanka szary czarny z elementami złotego
- zmywa się łatwo
- cienki pędzelek przez co trzeba pare razy nim przejechać po paznokciu
- teoretycznie można by pomalować warstwą innego lakieru i dwie warstwy tego i mogło być dać ładny efekt :)
- nie zauważyłam efektu żeby mi jakoś specjalnie paznokieć urósł z powodu lakieru
Wibo express growth nr 174
wszystkich zdjęciach jest ten sam lakier zdj.dól lewe - naturalne oświetlenie
zdj.duże - oświetlenie w postaci żarówki
na żywo wygląda jak to duże zdjęcie
tak wyglądały moje pazurki na sylwestra
na zdj.powyżej widzicie połączenie Wibo z Sephorą(nr.75 I'm a rich girl) a to dlatego:
- żeby pokryć całą płytkę(żeby nie było jej widać)
nie mam pojęcia ile warstw trzeba ale przy 5(!) się po prostu poddałam
- daje ładne złote drobinki
- wzbogacił 'złotowy' lakier z Sephory
- schnie tragicznie
- zmywa się za to bez większych problemów
- niestety cienki pędzelek ma ten lakier

Wibo express growth Met MW nr 165
wszystkich zdjęciach jest ten sam lakier zdj.po lewej - oświetlenie w postaci żarówki
 zdj. po prawej - naturalne oświetlenie
 - przy tym lakierze potrzebujemy tylko 3 warstw
- ten też nie odstaje od reszty i schnie mega długo
- zmywa się łatwo
- tak jak przy dwóch poprzedni pisałam pędzelek jest cienki
przez co trzeba się nachapać żeby pomalować paznokieć

Te lakiery na pewno mnie nie zachwycił i nie skusze się na kolejne kolory z tej serii
Spotkaliście się już tymi lakierami? Co o nich sądzicie?
Pozdrawiam :)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia