Jestem tutaj

sobota, 22 lutego 2014

Marion do zadań specjalnych

Pewnie zmorą 3/4 kobiet w okresie zimowym są elektryzujące się włosy...mnie to również dotyczy
gęste długie włosy
+
czapka/sweter/kurtka/rękawiczki
=
naelektryzowane włosy
Marion mleczko do prostowania włosów
Recenzje o nim mogliście już czytać (przypomnienie KLIK)
 Mleczko używa się na wilgotne lub suche włosy stąd mój pomysł żeby go wypróbować o 'elektryczny problem'
Mogę go użyć kiedy wiem że mam gdzieś wyjść dzięki czemu zapobiegnę elektryzowaniu albo już na niesforne włosy. Mleczko można używać na suche włosy czyli nie musimy się obawiać posklejanych strąków
Wiadomo 'co za dużo to nie zdrowo' chodzi o to że jeśli nałożymy za dużo produktu to możemy uzyskać efekt 'przetłuszczonych' włosów, ale mi się to nigdy nie zdarzyło

Jakie Wy znacie sposoby na 'elektryzujący problem'?:)
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia