Jestem tutaj

poniedziałek, 27 stycznia 2014

#6 mobile mix

To już trzeci mobile mix  pod rząd :)
Zapraszam na tydzień okien mojego telefonu:)
Poniedziałkowy obiad moim wykonaniu
piersi kurczaka w papirusie od Winiar :)
polecam ten z czosnkiem oraz ten z papryką :)
nie ma to jak taty domowy schabik ze śliwką i morelą :)
niebo w buzi:):)

Udało mi się również wygrać konkurs na opowiadanie na fb :D
pierwszy raz w życiu coś wygrałam :)Wygrana z Oriflame która od października(!) która do mnie nie dotarła jeszcze się nie liczy...
A o to moja nagroda :)
Dziękuje Wam dziewczyny:*
za oknem minus rośnie a na ratunek moim ustom przybył  'różowy orbitek' z
Himalaya :) przez zapach tego balsamu taką nazwą go ochrzciłam :)
Nie rozstaje się z nim, zagościł na dobre w kieszeni spodni :)
już jakiś czas temu zmieniłam talerz na którym jadam
dzięki czemu na talerzu jest mniej niż zwykle
ale mój mózg dostaje informacje że na talerzu jest dużo:)
przypominają mi się czasy podstawówki
gdzie do pamiętników wpisywano 3zwrotkę :)
W dzień babci dziadek obchodzi urodziny i zawsze
staramy się przyjść na grób i 'złożyć mu życzenia'
1. i 2. zdjęcie niestety tego nie oddaje ale droga świeci się jak lodowisko
3. po prostu kocham zimę :)
4. piękne słoneczko:)
w autobusie zawsze oprócz muzyki mam też sudoku pod ręką :)
porządek w szufladzie ile starych paragonów się znalazło ;)
 kawa + świeczka pomarańczowo-waniliowa + film = relaks :)
mój kalendarz
 Jak byście chcieli żebym wstawiła zwycięskie 'opowiadanie' to dajcie znać w komentarzy:)
Pozdrawiam :)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia