Jestem tutaj

niedziela, 29 grudnia 2013

Wibo Wow effect matte glitters nr2

Dzisiaj mam dla Was recenzje mojego jednego z dwóch top coat 
Wibo Wow effect matte glitters nr 2 matowy to coat z płatkami brokatu
- cena 8,5ml za ok 9zł
- pędzelek fajny łatwo się nim nakłada lakier
- długo się utrzymuje na paznokciach
- łatwo się zmywa
- drobinki a raczej płatki brokatu które w buteleczce nawet ładnie wyglądają
- na moich paznokciach nie zrobił mroźnego efektu na czym mi zależało
Zakupiłam go jeszcze w rossmannowskim szale promocji -40% i go sobie tak testuje:)
Było to taki zakup 'wszyscy się nim zachwycają ślicznie u nich wygląda u mnie też powinien' tylko niestety tak jak u innych wydałam mi się że daje takie jakby mroźne wykończenie tak na moich pazurkach wygląda po prostu jak brokat nic nie ma wspólnego z 'mroźnym wykończeniem' więc trochę żałuje tego zakupy
 Na zdjęciu macie połączenie go z Sephory 86 "don't look back"
wypróbowałam go z różnymi połączeniami był i żółty czarny koral i biały
ale z żadnym niestety nie dał takiego efektu na jaki liczył

Doszłam do wniosku że jak dla mnie ten top coat okazał się nie potrzebnym zakupem
 Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia