Jestem tutaj

środa, 18 grudnia 2013

Hebe - prezenty i nie tylko

Czas na ciąg dalszy prezentowego(i nie tylko) szaleństwa:)
Dzisiaj zapraszam na skromne zakupy z drogerii Hebe :)
Maska Kallos cosmetics Keratin
Cena 1000ml za 7,99zł w promocji :)
Cena regularna 9,99zł
Z okazji otwarcia nowego Hebe w Poznaniu dostałam mały upominek
A w środku:
Persil exper color duo-caps 2 kapsułki :)
Eveline cosmetics matujący krem BB 8w1
Rimmel krem BB 9w1
Eveline cosmetics przeciwzmarszczkowy regenerujący krem na noc
Timotei szampon 50ml
o tym mogę już teraz powiedzieć że posłuży mi jak już tylko do mycia pędzli
po szamponie z TEJ serii dostałam łupieżu i nie mam zamiaru znów tego przechodzić
Woda perfumowana  Beyonce Midnight Heat 2ml
nie wiem jak pachnie to zapakowanie w formie cukierka bardzo mi się podoba:)
Wam też udało się coś upolować w Hebe?:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia