Jestem tutaj

środa, 27 listopada 2013

Wszyscy mają Wibo wow effect mam i ja :)

O lakierze Wibo wow effect efekt matowego piasku jest pełno w blogosferze:)
Każdy blogowicz zachwala ten lakier (przynajmniej ja nigdzie nie spotkałam się z negatywną recenzją tego lakieru:)) Oczywiście ja nie odbiegam od innych ponieważ zakochałam się w tym lakierze :) 
Jestem szczęśliwą posiadaczką numerka 2.  
Cena jego za 8,5ml to 6,99zł chociaż obecnie przez promocję rossmannowską można go mieć już za 4,19zł (która trwa do jutra) ale to graniczy z cudem z racji że lakier zostanie z prędkością światła wykupiony z Rossmanna i nie tylko ten numer ale wszystkie 8 zarówno matowe jak i brokatowe. 
Zapatrywałam się jeszcze na brokatowy numer 1 ale nie wiem czy mi się go jeszcze uda kupić w promocji
Przejdźmy do szczegółów:) Kolor brązowy ładny, nie jakiś mega jasny lub ciemny tylko taki pośrodku:)
W miarę szeroki pędzelek, dwa ruchy i paznokieć już pomalowany:) 
Ja nakładałam dwie cienkie warstwy ale jedna grubsza też starczy, a przy tym schnie szybko:)
Nawet na zdjęciu widać ten efekt piasku, ktoś gdzieś porównał to do tego 'jak się nie poczeka aż lakier wyschnie i odciśnie nam się poduszka' dla mnie efekt lakieru jest o niebo lepszy:) 
Chociaż przyznaje nie raz zdarzyło mi się pomalować paznokcie wieczorem a rano zobaczyć na nich 'wzorek' od poduszki :)

A co Wy sądzicie o tych lakierach?:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia