Jestem tutaj

poniedziałek, 18 listopada 2013

#2 Mobile mix

Mimo że nie było mnie na blogu nie zapomniałam o pstrykaniu zdjęć dla Was:) 
I dzisiaj przychodzę do Was z tygodniem widzianym obiektywem mojego telefonu :)
1. przerzuciłam się  żeby na śniadanie jeść płatki owsiane
2. spuścić Rudzisława na chwilę z oka i już dorwał się do mojej podkładki na biurko
3. nie ma to jak nie dać śpiącemu spać :)
4. mgła i wilgoć o 2pm po chwili włosy miałam w opłakany stanie
5. obiadek ziemniaczki z kiełbaską i cebulką
6. po zakupach w Hebe
7. nawet podczas cieżkiej umysłowej musi być przerwa na kawę :)
8. tylko tyle zostało mnie w zapasie wkładów do dłopisu
9. to tylko 1/3 zasób w szczoteczki w Tesco ludzie ile tego do wyboru
10. wreszcie mam zawsze chciałam to wypróbować ale miałam problem ze znalezieniem
11. w drodze do domu, obie z siorą chciałyśmy spróbować tego
mi to smakowało bardzo rozcieńczonym napojem pomarańczowym
12. i Rossmann był na mojej trasie - w moje ręce trafiły pastylki odświerzające
13. rysunki w toalecie damskiej w City Center w Poznaniu
14. koniecznie cappuccino z maca :)
15. jak mogłabym przejść obok Douglasa
16. fontanna na środku galerii (City Center w Poznaniu )
Wystawa samochodów w City Center w Poznaniu
17. mój główny napój jak wybywam do miasta na cały dzień
18. stojąc nie móc się doczekać autobusu
19. wyczerpana po odwiedzeniu City Center marzyłam tylko o kawie
20. lakier z Douglasa zapakowany na prezent

Pozdrawiam:)

kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia