Jestem tutaj

czwartek, 19 września 2013

Zakupy Hebe, Super-Pharm, Rossmann

Witam Was kochani przychodzę z obiecanym postem a mianowicie rzeczy które ostatnio zakupiłam, jestem ich tylko 5:)
Zacznijmy od zakupów w drogerii Hebe:

Diplona professional
szampon nadający połysk włosom
jedyne 8,40zł  za 600ml
Dozownik z pompkę. Zawiera prowitaminę B5 który delikatnie myje
i pielęgnuje włosy oraz skórę głowy usuwając pozostałości matowych końców.
Jeszcze go nie użyje jak jak wejdzie do obiegu to napisze recenzję o nim:)


Odżywczy płyn miceralny AA technologia wieku
z kwasem hia luronowymi prowitaminą B5
200ml za ok. 10zł
kwas hialuronowy, gliceryna, naturalna betaina, prowitana B5
Składniki: Aqua,propylene glycol, sodium cocoamphoacetate,
glycerin, betaine, polysorbate 20, PEG-12 dimethicone,
panthenol, allantoin, sodium hyaluronate, citric acid,
tetrasodium EDTA, polyaminopropyl biguanide

Z Sephory skusiłam się na kolejny lakier :D

Kolejny lakier z Sephory za 3.90zł o nazwie I'm a rich girls nr.75
ta nazwa mnie skusiła do kupna.
Nazwy tych lakierów z Sephory są the best :D
 Super-Pharm:
Essence Get big! laschea aż 12ml za 7zł w promocji normalna cena to 10zł
Tusz do rzęs o trzykrotnie:
- mocniejszym odcieniu czerni
- maksymalna objętość
- ekstremalnie grubsze rzęsy
 W Rossmannie a raczej w dwóch Rossmannach skusiłam się na ten sam produkt ale w dwóch różnych opakowaniach
To są maseczki przeciwtrądzikowe marki Synergen za 1.40zł w promocji
Jak je przetestuje to postaram się napisać Wam recenzje.
Niestety maseczka ma w składzie alkohol
Jakbyście chcieli koniecznie recenzje jakiegoś produktu to piszecie:)
Pozdrawiam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia