Jestem tutaj

poniedziałek, 30 września 2013

Poniedziałek okiem telefonu :)

Dzisiaj taki jakby post z telefonu :)
Półwiejska :)
reklama a jednym z budynku :)

Stary Marych :):)
 Dla nie wtajemniczonych poznaniaków i nie tylko, sama dowiedziałam się dni temu że powstała nowa kolejna galeria, jej miejsce przy nowej część dworca
  
WIELKIE OTWARCIE 25.10 :D
A to moja przekąska na mieście :) lepsze to niż kebab :P

nie wiem czemu to zdjęcie się tak obróciło :(
wodę mam zawsze przy sobie :)
Nie udało się załatwić tego co chciałam ale miałam przynajmniej spacer:)

Słonecznego poniedziałku życzę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia