Jestem tutaj

sobota, 24 sierpnia 2013

Szalono wakacyjny pomysł ;)

Wpadłam ostatnio na pomysł tatuażu henną :P Nie jestem przekonana co do trwałego chyba ze względu na możliwy ból a też dla tego że nie mam pomysłu na wzór który bym chciała na trwałe więc na razie zostaje henna może się kiedyś przekonam:)
W tym celu zakupiłam jeszcze w promocji w Rossmannie Delia cosmetics body tattoo za 12.69zł

Taki szablon był gratis (te czarne ślady to ja zrobiłam:))
 A oto taki wzór wyszedł mi na ręku konkretnie na nadgarstku


A może Wy macie pomysł na jakiś fajny wzór?:)
Może kiedyś Wy robiliście tatuaż henną lub trwały i chcecie się podzielić opinią wrażeniami :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia