Jestem tutaj

poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Przygotowań do ślubu ciąg dalszy

Dzisiaj ciąg dalszy zakupowego przed ślubnego szaleństwa :) zamierzam się wybrać dzisiaj do galerii MM i tam poszukać czegoś na ślub :) 
To całe szaleństwo to nie tylko buty suknia i dodatki ale także fryzura makijaż. Postanowiłam że nie wybiorę się do fryzjera z racji że mam długie, gęste i trudne do ułożenia włosy wizyty u fryzjera trwają godzinami a i tak wychodzę nie do końca zadowolona :( Postanowiłam ze sama się uczesze :) Żeby włosy były miękkie gładkie i dobrze się układały potrzebna jest maska do włosów która obecnie mi się skończyła więc muszę pamiętać żeby ją kupić bo widziałam ją tylko w drogerii Hebe.
 

Postaram się Wam dzisiaj lub jutro wrzucić foty z moich dzisiejszych  zakupów :)

Całuje 
kruszynkaaa91 :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia