Jestem tutaj

niedziela, 11 sierpnia 2013

Przed ślubny zawrót głowy :)

Jestem na etapie zakupów przed ślubny :D Wybieram się na ślub do rodziny i szukam odpowiedniej kreacji:) Ślub coraz bliżej a ja coraz bardziej wybrzydzam xD Na razie wynalazłam czarną sukienkę do kolan ze złotymi zamkami na ramionach ale im dłużej na nią patrze tym bardziej coś mi w niej nie pasuje :( Ostatnio buty mi nie pasowały ale kryzys zażegnany bo wpadłam do sklepu Centro i wynalazłam ładne czarne obcasy z paseczkiem i klamrą na środku stopy a udało mi się trafić na wyprzedaż więc zapłaciłam za nie jedynie 29,99zł :) Teraz będę szukać kopertówki :p 
A ponieważ kocham biżuterie oraz długie /wielkie kolczyki to poszukiwanie odpowiedniej biżuterii sprawi mi wielką przyjemność :) 
Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia