Jestem tutaj

sobota, 3 sierpnia 2013

Pomadka z nie do zdarcia? :)

Znów coś mnie podkusiło i wpadłam do Sephory okazało się że nadal trwa 'sale do - 70%' skusiłam się tylko na czerwony lakier do paznokci dla mamy i za namową pani tam pracującej skusiłam się na trwałą pomadkę za 9,90zł. Kupiłam w ciemno kolor bo testerów nie było. kolor lakieru czerwony - cherry popsicle L03


2002A mat6
szczerze spodziewałam się innego koloru, na ustach prezentuje się dosyć fajnie :) jest matowy nie jakiś błyszczący co dodaje mu uroku to moja pierwsza pomadka która się nie błyszczy i to mi się w niej podoba:)
 Chociaż niestety pomadka jest do zdarcia i nawet nie trzeba dużo się przy tym na pracować wystarczy normalnie pić i jeść. Na kubku zostają ślady pomadki, więc ona ewidentnie schodzi. Ale zostanie moim ulubieńcem :)

Co do trwałych pomadek nie mam zbyt doświadczenia ale co do błyszczyka z Manhattanu Lips2last gloss daje rękę że jest mega trwały :) Kupiłam ten błyszczyk niestety kolor bardzo nie trafiony (koralowy numer 35S) nałożyłam go raptem dwa razy i kompletnie nie chciał zejść piłam jadła wszystko robiłam a on nadal był na ustach więc kiedy tylko trafi się możliwość kupna go w innym kolorze na pewno skorzystam :)

Jest jeszcze z Maybelline SuperStay 10H Tint Gloss za 31zł jak dla mnie to sporo ale raz byłam w Rossmannie i nałożyłam na rękę ojj nie chciała zejść przez kilkanaście godz a tarłam myłam i nic :D
Poczekam aż może kiedyś będzie w promocji i sobie sprawie taki błyszczyk :)

 Może Wy znacie jakieś trwałe błyszczyki / pomadki?:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia