Jestem tutaj

piątek, 21 kwietnia 2017

Warszawa HAUL

W końcu się zebrałam i powstał post oraz film na temat tego co przywiozłam ze sobą z Warszawy :)

Na kanale jest krótki vlog z Wawy ( TUTAJ )

Ponownie zawitam do stolicy w ostatni weekend czerwca - BeautyMania nadchodzę :) Z kim się tam spotkam? :)


Oprócz kosmetyków przywiozłam ze sobą bardzo dużą wiedzę którą na pewno wykorzystam a i Wam postaram się przekazać :)

Udało mi się bliżej poznać markę do której ma słabość - Eylure 
Z marką zbyt dużego doświadczenia nie mam - styczność mam tylko w pracy lub na YouTube
Wiecie że marzą mi się rzęsy i produkty do brwi EYLURExFLEUR

Będę mogłam przetestować rzęsy wydłużające No 116. Przyznaje miałam je raz na oko i wyglądały super


Co ma wspólnego Eylure i GOSH Copenhagen? Tusz do rzęs :D
Tak dokładnie tusz do rzęs. Marka GOSH Copenhagen wypuściła nowy tusz Volume Serum mascara do przedłużanych rzęs a także takich doklejanych.

Szczoteczka jest płaska przez co specyficzna i przyznaje dużo produktu zabiera



CCC to nowość, w cała serie wchodzą dwa kolory korektor + rozświetlacz i  dwa korektory. Mi się trafił korektor + rozświetlacz 001 vanilla highlighter



Bell HYPOAllergenic  do swojej oferty wprowadza parę nowości między innymi kolejne 5 kolorów lakierów współtworzone z ambasadorką Marceliną Zawadzką (nazwy nowych lakierów pochodzą od miejsc które odwiedziła Marcelina) Do mnie trafił z poprzedniej gamy kolorystycznej




Bell chyba 'sugeruje' abym pobawiła się konturowaniem z Contour Palette No 01




Cienie w kredce oraz paletka NUDE eyeshadow w ofercie są już od dawna ale jakoś nigdy nie miałam okazji ich przetestować. Tak jak na kredkę bym się kiedyś skusiła tak ta paletka kompletnie do mnie nie przemawia. Moja kredka jest w takim brązowym kolorze No 05.


Paletka NUDE eyeshadow No 02 to 4 matowe cienie plus jeden taki szary rozświetlający i tylko on ma jakąś lepszą pigmentację reszta to bardzo kiepskie cienie.


Multi Bronze Powder No01 - dwa ewentualnie trzy rozświetlające bronzery i rozświetlacz




Liliowy korektor rozświetlająco-korygujący 04 ma dobrze maskować cienie pod oczami. Czy tak działa do końca nie jestem przekonana, ma ciężką konsystencję i osobiście trudno go wklepać tym bardziej średnio łączy się z korektorem/ podkładem




Z nowość mam okazję przetestować trwała pudrową pomadkę No 1 która już podbiła moje serce






Produktami z Tołpy już pochwaliłam się na instagramie.
Wcześniej z Tołpy miałam tylko próbkę serum i przepadłam więc bardzo się ucieszyłam gdy zobaczyłam te wszystkie cuda. Łącznie dostałam 7 produktów z 4 serii

Topła. dermo face physio
Tonik-serum 2w1
Żel do mycia twarzy i oczu

Topła. dermo face rosacal
Żel micelarny do mycia twarzy i oczu
Łagodna emulsja micelarna do mycia twarzy

Topła. dermo face sebio matujący płyn micelarny do mycia twarzy

Topła. dermo face sebio złuszczająca pasta-maska do mycia twarzy

Topła. dermo face lipidro regenerujący balsam-olejek do mycia twarzy



Marka L'biotica jest od 2005r. jest na rynku a ja dopiero teraz mam styczność z tą marką. Bardzo się ciesze że moje pierwsze spotkanie z L'biotica zacznę od maski z nowej serii OPUNTIA OIL & MANGO. Fantastyczny zapach mango w którym można się zakochać.



Spray do włosów zniszczonych, eliminujących milion rzeczy tylko ciekawe czy to prawda. Chociaż przekonało mnie to że eliminuje puszenie się włosów. Repair balm spray 10w1 odżywka do włosów


BIOVAX Diamond Odżywczy oleo-krem do włosów



Moja twarz potrzebuje oczyszczenia więc na pewno z chęcią sprawdzę jak sprawdzi się Bubble Mask, plastry oczyszczające z węglem i płatki hialuronowe pod oczy.


Serum do rzęs  na dzień może się okazać strzałem w 10 jeśli chodzi o odżywienie rzęs





Lierac i PHYTO to dla mnie marki które zawsze były poza zasięgiem. Nie wyobrażałam sobie wybrać z całego asortymentu Lierac jeden kosmetyk od którego zaczęłam bym przygodę z marka.
Lierac Diopticreme
Lierac Hydragenist





PHYTO to produkty do włosów bez SLS na bazie produktów roślinnych
PHYTO PHYTOBAUME volume szampon zwiększający objętość


Kolejną marką z której produktów bardzo się ciesze jest Yoskine. Obok tej marki również chodziłam bardzo długo lecz jakoś aż tak mnie nie przekonywały produkty, nie znalazłam wśród nich tego kremu który by mnie oczarował. Lecz gdy zobaczyłam nowość z węglem bambusowym już wiedziałam że jednak tą serię chce przetestować - YOSKINE BAMBOO-SEI INTENSE czarne serum udoskonalające z węglem bambusowym



Możliwość sprawdzenia kryształek szafiru które były drobne lecz mocno wyczuwalne. Takie drobinki można znaleźć w YOSKINE ASAYAKE PURE intensywny mikropeeling szafirowy


YOSKINE  KIREI LIFTING Super V-Lifting - potrójna moc 3x retinol filler dzień/noc
Nadal nie jestem przekonana do kremów dzienno-nocnych. Według mnie są za ciężkie na dzień (zbyt ciężkie) lecz za słabe na noc (zbyt lekkie)


Yoskine Shiso Revutak pro kolagenowy zastrzyk energii
Akurat ten pójdzie od razu do mamy na testowanie, już kiedyś go miała i była bardzo zadowolona

YOSKINE ASAYAKE PURE termo oczyszczający zabieg wulkaniczny 
YOSKINE LIFT PEPTIDE zabieg-filler platynowy lifting wolumetryczny
YOSKINE  KIREI LIFTING weekendowy zabieg japoński 


I na sam koniec zostawiłam sobie COTY a konkretnie wody toaletowe Playboy

Playboy Play it sexy 
Playboy Queen of the game 

Playboy VIP
Playboy  King of the game 




I tak dotrwaliśmy do końca :)

4 komentarze:

  1. A dotrwałam do końca :) eylure znam bardzo dobrze i zachwycają mnie za każdym razem gdy ich używam. Co do korektorów Bell coś w tym jest Co piszesz, mam wszystkie ich odcienie i mieszane uczucia mam do nich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz swoje ulubione rzęsy z Eylure? Ostatnio tak przeglądałam ale nie mogłam się zdecydować na żadne :p Już myślałam że może ja dostałam dziwne opakowanie korektora z Bell. Nie mam pomysłu nawet jak stopić go z podkładem żeby to jakoś wyglądało.

      Usuń
  2. WOW! Tak jak mówiłaś ,,sporo tego,, :o Najbardziej zaciekawiły nas produkty firmy YOSKINE oraz LIERAC, ponieważ ich nie znałyśmy :) O kurde! Ile tu Playboyów :D Świetny haul! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No sporo tego :D Lierac ma podobno bardzo dobre produkty więc na pewno krem pod oczy pójdzie na pierwszy ogień a potem peeling szafirowy z Yoskine :D Ale na pewno obie marki są warte przetestowania :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia