Jestem tutaj

poniedziałek, 30 stycznia 2017

Blogger's Beauty Secrets


Może kojarzycie jak nie to Wam przypomnę, jakiś czas temu Essence podał informacje że współpracuje z 4 wyśmienitymi bloggerkami Diana z dfashion, Palmira z Beauty Palmira, Mary z Strikeapose i Serena z Beautyla. Oczywiście jak to ja zapragnęłam tej limitki.
Post o niej znajdziecie TUTAJ 

Ciekawi co tak naprawdę sądzę o niej i czy to jednak nie cieszyłam się na darmo albo wręcz jeszcze bardziej zawładnęła moim sercem - zapraszam o do lektury :)



Oczywiście jak to w Polsce zanim to weszło u nas to minęło dużo czasu bo jakoś w październiku jak dobrze kojarzę. w końcu udało mi się ją kupić niestety nie wszystkie paletki bo tylko dwie ale za to 4 cudowne lakiery

Cztery znakomite bloggerki wspólnie z marką Essence stworzyły limitowaną edycję Blogger's Beauty Secrets


Mary z Strikeapose

Shaper & Shadows eye contouring palette
03 All eyes on me



Cienie mają dobrą pigmentację
długo się utrzymują
nie osypują się







Serena z Beautyla

The glow must go on bronzing &highlighting palette
04 Shine Bright



Cienie mają dobrą pigmentację
długo się utrzymują
nie osypują się





Diana z dfashion

01 Be Happy + Smile



Palmira z Beauty Palmira

02 Hello Beautiful!




Co sądzicie o takiej współpracy Essence z bloggerkami? :) Jak się Wam ta limitka podobała? :)
* post nie jest sponsorowany

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia