Jestem tutaj

poniedziałek, 2 września 2013

Dodatek do komputera - lampka pod usb

Przychodzę do Was dzisiaj z takim krótkim postem na dobranoc :)
Wczoraj będąc w sklepie w siostrą wpadła nam w ręce taka o to lampka do kompa z wejściem usb :)
Obie od dawna chciałyśmy takie coś sobie sprawić, chociaż szczerze trochę sceptycznie do takiego czegoś podchodziła, myślałam że to po prostu nie będzie działa czy będzie bardzie denerwować niż się przydawać
Ale jak się mówi raz się żyje:) Kupiłyśmy sobie po takiej lampce cena nie była wygórowana bo tylko 6zł, a co tam za taka cenę można kupić nie będę w razie wu aż tak żałować :P

Tak się ona prezentuje podłączona do kompa











I wiecie że jestem że jestem z niej zadowolona, spełnia swoje zadanie:) 
Teraz kiedy jest już ciemno ona mi wystarcza :) nie muszę mieć włączonej jakiejś dużej, wystarczy tylko mi ta podłączona do kompa:) 
Planuje jak mi się trafi kupić sobie troszkę większą lampkę na większą ilość żarówek i na dłuższym ramieniu :)

A z jakich dodatków do komputera Wy korzystacie?:)
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia