Jestem tutaj

sobota, 30 kwietnia 2016

Wishlist - książkowa

To pierwsza taka typowo książkowa chciejlista. Nie mam tego dużo ale te 7 książek strasznie chce.

Fleur De Force "Jak być glam" #1
O tej książce śnie już po nocach. Bardzo fajna Vlogerka, filmiki w jej wykonaniu można oglądać i oglądać. Dziewczyna jest fantastyczna i mam nadzieje że taka jest też jej książka.
Przy okazji TUTAJ i TUTAJ macie jej dwa kanały.

Fleur De Force "The Luxe Life"
Książka jeszcze nie wyszła (premiera UK 28/07/2016) a już bym chciała ją mieć.


Garance Dore "Love Style Life"
Kolejna z książek którą widywałam często na Instagramie a opis bardzo zachęcił do przeczytania.


Charlotte Cho "Sekrety urody Koreanek. Elementarz pielęgnacji"
Ta książka przewijała się nie raz na blogach czy Instagramie stąd moje zainteresowanie nią


Anna Wendzikowska "Pytania o Hollywood czyli gwiazdy bez tajemnic"
Prezenterka TVN która rozmawia z aktorami, oglądając na YouTube wywiady zaciekawiło mnie w jakim stylu książka została napisana.

J. Lynn "Zaczekaj na mnie"
Fantastyczna książka, pochłonęłam ją w kilka godzin w pdf, zapragnęłam aby ją mieć w swojej biblioteczce.

Colleen Hoover "Hopeless"
Coś w niej jest że chce ją przeczytać ale tylko w wersji papierowej, coś mnie do niej ciągnie

Paula Hawkins "Dziewczyna z pociągu"
Jest wiele kontrowersji co do tej książki, większość jednak mówi że początek dobre dalej średnie, chce się sama o tym przekonać


Macie swoją książkową wishlist? :) Przegapiłam jakieś ciekawe? Polecacie jakieś książki? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia